Wednesday, 15 February 2012

No more cherry1602. Now is. . . .




Assalamualaikum

Pinjamkan sebentar mata dan telinga, rakan-rakan yang saya kasihi sekalian, untuk sama-sama kita hayati dan selami mauduk perbincangan kita pada hari ini iaitu. . . .  <--- Ayat presentation Patty tuuu ;p

Hari ini saya nak mengumumkan satu notice untuk anda-anda semua yang asyik dok online tengok blog Sara Joe


Simple tak saya? Simple is Siti. Siti is very very simple. Ahahaha ;D
Petang tadi tengok 'Hero' main bola sepak. Untunglah awak dapat masuk semifinal ;p

Sebenarnya, saya nak bagitahu awak semua yang saya nak tukar link blog saya.
Disebabkan itu, saya nak beri notis seminggu sebelum saya tukar link blog cherry1602. 
Nanti takut awak awak semua tak dapat cari blog saya macam dulu-dulu tuuu. Susah nanti.


Kamek sayang Sarawak. Kamek suka manok. Kamek kelakar Sarawak ;D

Soalannya, kenapa saya nak tukar link blog? Biar saya dan si dia sahaja yang tahu.
Nombor itu sekarang hanyalah tinggal kenangan. Betul tak awak? 
Disebabkan ittu, saya nak tukar balik link blog saya yang baru :) Nak tahu apa link blog saya yang baru?
Ni dia weeeeeeeeewwit 

|
|
|
\/

saragigibesi.blogspot.com   \(^^)/



Alahai takkan nak tanya lagi sebab apa saya tukar kepada nama tuu? Kan saya ni bergigi besi sekarang. Betulkan? Ehehehe comel ke tak comel? Kalau tak comel, saya nak mintak suggestion lain dari korang semua :)


Seminggu selepas notis ni, blog saya akan bertukar nama baru. No more cherry1602! Yeayyyy.
Now it is saragigibesi 

Sebarkan berita ini yaaaa ;)



Kbai semua and Assalamualaikum

5 comments:

Nazirah Mohamad said...

kamek sayang sara joe hehe. nang pandei kitak tok kelakar sarawak oo. haha

Anonymous said...

you, buatlah tips bagi muka flawless mcm you tu. hehe.

syera said...

nanti bila dah bukak pendakap gigi tu, tak kena dah la nama link baru tu ;)

ahmad amin fitri bin abdul wahab said...

Kamek mahu buat lagu kat blog mcm mana ya?

ZaroL said...

Kitak madah pa ni tok..haha

Ohh...ada blog jugak rupanya. nice blog sara joe. Keep it up.