Wednesday, 21 September 2011

| Kawan Baik Antarabangsa |

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarokatuh :>


Weyyy , leklu meh saya ceritakan hal sebenar kat korang .
Jangan main tuduh- tuduh . Saya tak suka tau . Tak baik okayy ?

Hari ni kalau boleh , 
Saya nak kurangkan sikit kontroversi pasal saya dengan si budak Fahsya ni .

'Eleh kau ni Sara , baget Hot je lebih . Macam orang ambil kesah je pasal kau . ' 

Eheh , mana adaaaa lah korang . Cuma nak memperbetulkan sangkaan orang yang salah terhadap kami berdua :)


Demmit . Ramai pulak orang tanya saya , si dia yang selalu dok berkepit dengan saya ni pakwe ke ? 
Oh no . Bukan lah . Tak couple pun . Cuma sangat lah rapat dekat UPM Bintulu . Rapat sangat sangat . Tak tahu kenapa .


Awak- awak semua , janganlah salah faham pulak . Kami kawan je laah . Tak lebih dari tu pun .
Dan kepada wanita- wanita yang ada hati dekat kawan saya yang comel ni , janganlah rasa sedih Hihi . 
Kalau nak dia , tanya dia kalau dia dah ada awek ke belum . Okay ?
Jangan jelous- jelous lagi dengan saya , watlek je okay ? Wat peace (--)v

Lepas ni harap- harap kurang lah sikit pertanyaan pasal saya dengan kawan saya , Fahsya . Hihi |:)

Kbai dan Assalamualaikum semuaa  :>



Kbai semua and Assalamualaikum

2 comments:

gwenzee said...

HOHO!! :P

ILA SYAMILA ♥♥ said...

dah sepadan dah ni. kalau btul2 in a r/ship pun ape slhnye ;D